2017. december 10., vasárnap

Spártai vita és üzenet






Spártai Tigrisek

Vita

B: Szerintem nem muszáj imádkozni. Mert ha az embernek valami baja van, azt úgyis látja Jézus, nem kell neki elmesélni. Az is lehetséges, hogy elmeséled neki, de nem vesztesz semmit, ha nem mondod el neki.
D: Imádkozni kell, mert Isten nem tudja, hogy fontos-e neked egy dolog.
B: Nem a dolog a lényeg, hanem az, hogy hiszel-e benne, és tudod, hogy Isten Isten, és hogy ismerd őt.
V: Hogy gondoltad azt, D., hogy Isten valamit nem tud? Van olyan, amit nem tud Isten?
B: Nem. Isten biztos, hogy tudja, de lehet, hogy nem akar róla tudomást szerezni, mert az valami rossz dolog.
D: Szerintem vannak dolgok, amikről nem tud.
V: Szerintem mindenről tud. És mégis azt parancsolja, hogy imádkozzunk. Miért parancsolja?
B: Mert ez a kegyelem?
D: Istennek nincs lehetetlen, ő mindent tud.
B: Lehet, hogy azt nem tudja, hogy mi hiszünk-e benne vagy sem. Vannak helyzetek, amikor gondolunk Istenre, és van, amikor nem.
V: Na akkor D., te miért imádkozol?
D: Mert ez hozzátartozik az élethez.
B: De nekem nem minden esetben tartozik hozzá.
V: Szerintem az imádságra nekünk van szükségünk, hogy Istenre gondoljunk.
B: Istenre bármikor és bárhol lehet gondolni.
D: Meg szoktam köszönni neki dolgokat.
V: Azért imádkozunk, hogy kifejezzük neki, hogy hatalma van rajtunk.
D: De hát nincs is hatalma.
V: De, mert a gondolatainkat is ő adja.
B: Hogy akkor azt is ő akarja, hogy ne imádkozzak?
V: Lehet, hogy azt akarja, hogy rájöjj, hogy mennyire szükséged van az imádságra.

 










Karácsonyi üzenet




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése