2017. december 7., csütörtök

Osztályvita dalokkal






Reform-girls



– Gyerekek, mint tudjátok, nemsokára sor kerül a jótékonysági estre, ahol majd táncolnunk kell – mondta Kitti néni, az osztályfőnökünk –, ki kellene választanunk a megfelelő dalt. Mondjatok ötleteket!
– Tanárnő, szerintem a Hupikék Törpikék főcímdala tökéletes lenne – szólalt meg elsőnek Ati.
– Ati, szerintem ez nem olyan jó. Eléggé gyerekes, meg szerintem a felnőttek nem nagyon élveznék. De mi lenne, ha a Beauty and the Beast- re táncolnánk? Az szerintem nagyon meghitt lenne – ajánlotta Kincső az általa választott dalt.
– Az túl lassú lenne. Ott nem a felnőttek aludnának el, hanem mi tánc közben. Meg szerintem a fiúknak sem nagy kedvence ez a szám – erre persze minden fiú bólogatott. – Inkább Jason Derula Swalla című számára táncoljunk. Ez egy ez évi szám és nagyon felkapott – mondta Ákos.
– Ja, de ennek tudod, milyen a tánca? Én személy szerint nem szeretnék így táncolni. Ki van még így? – az egész osztály feltette a kezét.
– Rendben, így átgondolva igazatok van. Kicsit elhamarkodottan választottam – helyeselt Ákos.
– Emberek, esetleg a BTS Not today video klipp-jét eltáncolnánk? Az szerintem szuper lenne – hozott fel egy új zenét Liza.
– Azt eléggé nehéz lenne megvalósítani, mert azok a srácok nagyon gyorsan és szuperül táncolnak, és borzalmasan nehezek a mozdulatok. Ez egy lehetetlen küldetés lenne.
– Hát, ebben igazad van! Őket tényleg lehetetlen utánozni – fogadta el a kudarcát Liza.
Erre megszólalt az osztály legcsendesebb lánya is, Hanna.
– Srácok, mi lenne, ha Dua Lipa New Rules című számára táncolnánk? Ha jól emlékszem, idén nyáron jött ki, és még most is eléggé felkapott, és eléggé jó koreót lehetne kitalálni rá.
Ez az ötlet mindenkinek tetszett, ezért ez lett a befutó.
Már csak a ruhát kellett kiválasztani.
– Szerintem csillogós legyen az egész. Az eléggé feltűnő lesz.
– Jó lenne, de ha a fény rávilágít, akkor az egész csarnok falai tele lesznek világító pöttyökkel, ami szerintem elég zavaró lehet.
– Mindenkinek legyen különböző színű ruhája. Szerintem az úgy nagyon menő lenne.
– Én inkább az mellett pártolok, hogy egységes legyen. Mi lenne, ha fekete póló és fekete testnadrágot vennénk fel?
– Jó elképzelés, de szerintem túl sok a fekete. Olyan, mintha emósok lennénk. Kicserélhetnénk a testnadrágot egy magasított derekú, kék színű, sztreccs farmer nadrágra. És a fiúknak is ehhez hasonló lenne, csak vörös pólóval. Meg persze egy sportcipő – adta a tuti ötletet Petra.
– A hajunkat meg szerintem elég, ha kiengedjük – folytatta Nóra.
– Kinek tetszik ez az ötlet? – kérdeztem meg az osztályt.
Mindenki feltette a kezét.
A koreográfiát meg majd az ofőnk és a tánctanárok megbeszélik, hogy mi legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése