2017. december 20., szerda

"Mindenkoron áldom az én Uramat" – dalfeldolgozás és új dalszövegek




Esze/ések
 


Imádkozom mindig az én Uramhoz:
Hatalmas Istenünk, könyörgünk hozzád!
Áldd meg a mi egyházunkat, Istenünk!
Rendületlen hitünk meglátja orcád!






Re-formerz





















Reform-girls



Háborúban áldom az én Istenem,
Tudom a kard hegyétől megóv engem,
De ha tőr ér, és elbukom, elesem,
Hálát adok, hogy még eddig élhettem.

Szegénységben én az Urat dicsérem,
Nem kell sok pénz, arany, ezüst és érem,
Szeretetet adjon, én csak ezt kérem,
Minden nap én az Uramat dicsérem.

Ha fogságban ülök reményvesztetten,
akkor is dicsérem az én Istenem,
Tudom, minden nap ő segít meg engem,
Naponta új erőt érzek szívemben.

Bujdosás közt dicsérem az Uramat,
Kérek tőle kegyelmet és nyugalmat.
Megköszönöm, hogy van, aki elbújtat,
Hálát adok, hogy vezérli utamat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése